Monday, March 4, 2013

Mengagumkan Acer Iconia Tablet PC W510 dengan Microsoft Windows 8

Langsung praktikal menyenangkan dengan prestasi pengkomputeran mengagumkan. Mungkin itu kata yang sesuai untuk menggambarkan tegas pc tablet. Ditambah bila menggunakan unharness terbaru dari seseorang os windows 8 dari microsoft semakin meramaikan perniagaan pc tablet mendirikan pasaran niche baru bagi pengeluar pc untuk tegas berinovasi dalam reka bentuk perkakasan yang mungkin mempunyai kemahiran menggunakan windows dioptimumkan 8 di pc tablet besutannya tidak sedikit yang acer.

Saat ini ketika engkau tersebut saat ini cuba untuk mencari pc vendor tablet dengan windows 8 os dan menawarkan persembahan hd dan prestasi yang cepat tidak perlu risau lagi tegas. Fakta acer telah menerbitkan Acer Iconia W510 pc tablet dengan windows 8 dan yang dijamin tegas memanjakan pengguna dengan ciri-ciri menarik dan kerumitan-bebas. Pertama engkau saat ini tidak ingin tegas membawa sejumlah besar alat. Hanya membawa Acer Iconia W510 pc tablet yang membawa serta pengumpulan dan mini-notebook dalam satu peranti. Kedua tidak perlu risau lagi mengenai tegas keserasian antara pc dan tabletmu coz hal-hal yang engkau lihat dalam pc engkau adalah hal-hal yang engkau lihat dalam tablet engkau.

Acer Iconia W510 dengan windows 8 dan baru user interface atau ui dikenali sebagai jubin paparan awal (sebelum ini umumnya dikenali sebagai metro) masih membolehkan pengguna untuk mengakses tegas klasik ui sering ditemui di windows 7. Tambahan kerana menggunakan windows 8 untuk pc Iconia W510 boleh menggunakan perisian yang sering digunakan di windows 7. Dalam penamtabletan fizikal Acer Iconia tablet W510 adalah di mana dipasangkan menggunakan keyboard docking hanya akan berubah menjadi pc notebook mini engkau engkau dikenali.

Mungkin ada tidak kurang dari 3 format akan yang mungkin digunakan bila menggunakan penggunaan Acer Iconia W510:

mod tablet: sementara tidak menggunakan docking engkau boleh menggunakannya sebagai sebagai tablet. Saiz skrin 10. 1 berkualiatas high definition membina Acer Iconia W510 tidak terlalu besar dan tampak sama terhadap ukuran yang paling umum dari pasaran tablet seseorang. Ini boleh membuatnya sangat mudah dikendalikan. Skrin-plane switching teknologi (ips) menggunakan resolusi 1366 × 768 pixel mempunyai sudut pengkaung sangat lebar. Iconia W510 bahkan akan dilaksanakan untuk tegas menonton video menggunakan sudut cerun 45 darjah lebih sering dan masih berasa selesa.

Persembahan mode: bila dengan menggunakan docking keyboard mungkin mendorong engkau untuk tegas kedudukan skrin membalik 295 darjah dan tempatkan dengan meja ketika menggunakan butang menghadap meja. Kedudukan ini sangat ideal jika engkau ingin browse ke tegas berlama-lama untuk engkau kafe meja melanggan.

Produktiviti mode: kedudukan normal ketika menggunakan keyboard docking membuat Acer Iconia W510 berpakaian sebagaimana layaknya sebuah notebook mini. Engkau akan menaip mesej panjang dengan butang keyboard yang cukup raksasa dan selesa. Bagi individu yang akan berkenalan ketika menggunakan penggunaan keyboard engkau fizikal pada laptop dok keyboard yang memberikan keselesaan menaip yang sama. Dalam hubungannya dengan tablet engsel yang cukup besar dan kukuh diakses untuk keyboard ini. Untuk tegas cuba tablet engkau cukup menyelinap ke celah engkau untuk engsel untuk mengunci tegas ditutup. Tegas membukanya hanya menggerakkan kunci keamanan dapat dicapai. Ketika menggunakan bateri lebih lanjut dalam keyboard keseluruhan tambahan untuk tegas tablet memperoleh kekuasaan yang memberikan keseimbangan antara berat badan tablet dan kerananya keyboard terasa selesa tambahan. Seperti dicatat penggunaan tablet dengan menggunakan keyboard dock kuasa bateri hanya akan diambil oleh keyboard pertama. Tatacara yang baik bukan?

Dengan sokongan untuk keyboard docking Acer Iconia W510 mampu tegas bekerja sampai 18 jam tegas oleh kerana itu sesuai untuk perjalanan perniagaan yang singkat. Dilengkapi dengan port output hdmi Acer Iconia W510 semakin sangat mudah untuk menghubungkan dengan printer drive sukar televisyen oleh kerana itu pada '> dan sebagainya.

Pc tablet yang beratnya hanya 580 gram membawa atom intel z2760 2gb memori ddr3 32gb simpanan sukar drive dalaman dengan grafik intel grafik akselerator media 3650 yang hanya akan serasi dengan semua aplikasi windows. Tidak hanya itu engkau mengguna pakai windows 8 os Acer Iconia W510 juga dapat memudahkan dalam hal pemindahan fail. Engkau akan memindahkan file berbeza melalui mikro usb 2. Sifar port diakses menuju sukar drive luaran atau langsung ke notebook engkau.

Kamera fungsi dengan tablet mempunyai berkah tersendiri. Dengan 8 megapiksel kamera utama (autofocus) tetapi kamera kedua (menghadap pengguna) 2. 1 megapiksel Acer Iconia W510 menawarkan perpaduan kamera dengan spesifikasi tinggi untuk menghasilkan tablet. Setiap kamera akan merakam video sehingga resolusi FullHD beberapa (1080p). Persidangan video sering dilakukan hanya dengan menggunakan perisian skype atau video chat / ruang persidangan. Engkau hanya pasang dalam alat dengar dan persidangan video sering dilakukan dengan privasi lebih. Diakses untuk soket mikrofon (bergabung dengan alat dengar) Acer Iconia W510 membuat sebuah peranti yang memberikan potensi untuk tegas benar-benar melakukan engkaulan blogger video yang satu. Engkau akan merakam video sedangkan menyodorkan mic ke speaker. Ciri-ciri yang jarang ditemui pada tablet apapun kan?

Acer Iconia W510 dilengkapi dengan selamanya pada alat sambungan segera yang akan membina satu ini siap sedia kekal dan disambung ke tegas inklusif sambungan internet dari smartphone.

Acer Iconia W510 boleh menjadi sebuah tablet yang dapat memenuhi jenis keinginan. Ingin menerapkannya saat ini menjadi tablet untuk browsing kasual dan keinginan game yang adiktif? Akan. Ingin menerapkannya saat ini menjadi alat untuk tegas menyelesaikan pekerjaan pejabat termasuk laporan persembahan dan jadual perhitungan kewangan? Akan. Ingin membina bermain alat multimedia berbeza untuk kualiti video? Mungkin juga. Engkau akan memperlakukannya seperti layaknya tablet moden yang lebih jauh saat ini menjadi laptop (dengan docking keyboard). Melihat berkat-berkat dan hasil prestasi cek ada hal yang engkau perlukan itu jelas Acer Iconia tablet W510 yang pelbagai fungsi.

Souce: http://www.mediaberita.net/2013/02/iconia-pc-tablet-dengan-windows-8.html

No comments:

Post a Comment